יום רביעי, 13 במרץ 2013

משרדים להשכרה לחברות הייטק


חברות הייטק המחפשות משרדים להשכרה להייטק מצוידות לרוב במפרט דרישות ספציפיות להם באופן ייחודי. משרדים להשכרה לחברות ההייטק וכן חברות סטארט אפ מאופיינים בצרכים שונים וייחודיים מייתר הצרכים המשרדיים הסטנדרים. לרוב המיקום של החברה אינו כל כך קריטי, אך במידה חשיבות המבנה היא קריטית במיוחד ויכולה לקבוע אם עסקה תיסגר או לא.

משרדים להשכרה להייטק לפי נגישות


חברות הייטק ידועות בשעות עבודה ארוכות ולעיתים מסביב לשעון. הדבר נכון במיוחד עבור חברות סטארט אפ שהפריצה הגדולה עוד לפניהן. בשל הריבוי בשעות, יש צורך בפונקציות שונות כמו למשל נגישות תחבורתית הפועלת 24 שעות ביממה, מתחמי חניה וחניוני לילה או אפילו חדרי מנוחה וכן מתחמים מסחריים בהם שירותי הסעדה מהירים. הסמיכות למתחמים מסחריים מאפשרת לעובדים לבצע סידורים דחופים במהלך העבודה.

משרדים להשכרה להייטק לפי חלל פנימי


צוין כבר בהתחלה חשיבות המבנה עצמו והעדפת מבנה מרוחק מתאים לצרכי ההייטק על פני משרדים להשכרה שאינם מותאמים לחברות הייטק. המודולאריות והאפשרויות לשינוי ולזרימה פנימית חיוניים מאוד לחברות אלו ולכן חלל האופן-ספייס שהוא חלל עבודה פתוח וחלוקה פנימית באמצעות  עמדות ומחיצות היא הנפוצה ביותר. מלבד החלל הפתוח, ישנם בד"כ גם חדרי מנוחה, חדרי ישיבות, מטבחונים ואפילו חדרי אוכל, ומשרדים ייעודיים למנכ"לים.

משרדים להשכרה להייטק בפארקים ייעודיים 


כבר לפני עשור ויותר עלו על הצורך במתחמים ופארקים לעסקים ולהייטק וכיום ישנם לא מעט מתחמים ממותגים עבור הייטק המקלים על בעלי החברות השונות להתמקם בנוחות ובמהירות ללא התאמות ועלויות נוספות. המתחמים השונים הפרוסים ברחבי הארץ בניהם: פארק המדע ברחובות, פארק הר חוצבים בירושלים, מתחם רמת החייל בתל אביב ועוד ועוד הם רק כמה שמות גדולים של מתחמים אך מלבדם קיימים עוד רבים.
בין אם אתם מחפשים משרדים להשכרה מפוארים בתל אביב להייטק ובין אם אתם מחפשים משרדים סטנדרטיים, חשוב מאוד לפנות לחברה של תיווך נכסים המתמחה בנדל"ן מסחרי שתתאים עבורכם מגוון רחב של משרדים באזורים שונים ובהתאם למפרט הדרישות הספציפיות של המשרדים שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתכם!

צוות נת"מ שירותי נדל"ן

רשומות פופולריות

Translate