יום חמישי, 10 באוקטובר 2013

משרדים יוקרתיים להשכרה בתל אביב

רוב העסקים נרתעים מבחירת משרדים יוקרתיים להשכרה במיוחד כאשר מדובר במשרדים להשכרה בתל אביב והסביבה וזאת כיוון שהחשש העיקרי הוא המחיר. נכון, אמנם המחיר יקר יותר על פי רוב אך יש לשים לב לדברים חשובים לא פחות, הנשמעים באותה הנשימה עם אותם משרדים יוקרתיים להשכרה ברחבי הארץ. יוקרתיות מעיד גם על קדמה, על מערכות מתקדמות, על תכנון ברמה גבוהה ובמילים אחרות על איכות.

עיצוב והתאמה אישית של משרדים יוקרתיים להשכרה בתל אביב


 משרדים מתקדמים – מה הכוונה?

כאשר אנו מציינים "משרדים מפוארים" או "משרדים יוקרתיים" להשכרה אנחנו בעצם אומרים "משרדים שחשבו בהם על הכל" מהפרטים הקטנים ועד לויזואל והדברים הבולטים לנו ברושם הראשוני של המקום.

החשיבות של מערכות מתקדמות, טכנולוגיה ותנאים טכנולוגיים, תשתיות ומערכות חשמל ומיזוג היא גבוהה, כיוון שמכלול זה משפיע על התפעול השוטף של המשרד. עסקים פועלים, הם עסקים שלעובדים נוח בהם, שיש בהם מענה מקיף וכמובן, שנראים טוב.

האם משרדים יוקרתיים להשכרה בתל אביב יקרים יותר?

אם לבחון את הנתונים היבשים, אכן כן, משרדים יוקרתיים להשכרה בתל אביב אכן יקרים יותר מאשר משרדים סטנדרטיים, ואפילו פחות מסטנדרטיים ברחבי העיר. אך יש לבחון את הדברים לעומק. כלומר, מה אנחנו מקבלים בתמורה למחיר, ולפי זה לבחון האם משתלם לנו או לא.

ראשית, יש לציין שמשרדים יוקרתיים לרוב יושבים בבניינים ייצוגיים ומרשימים, דבר הנתפס עבור הלקוחות כאמין ובטוח. בניינים מסוג זה לא רק נראים טוב מבחוץ, על פי רוב יש להם חברה של ניהול נכסים הדואגת לשירותי אחזקת מבנים מתקדמת ומקיפה ולכן הבניין יישאר ברמתו הגבוהה ובמיתוגו לאורך שנים.

שנית, בניינים כמו אלו כוללים תשתית של לובי ומודיעין, לרוב שמירה או אבטחה בחלק משעות היום, מעליות וחניה. כלומר, כל התנאים שיהיה לך ולעובדים נוח ונעים להגיע לעבודה מידי בוקר.

שלישית, משרדים יוקרתיים אמנם כוללים את היתרונות שציינו עד כה, אבל חשוב עוד יותר לציין שהמערכות המתקדמות נועדו להתריע טוב יותר על תקלות ומצבי חירום, לחסוך במים וחשמל, לאפשר מודולריות המשתנה מעסק לעסק בקלות וכמובן, שהכל יראה ייצוגי ומרשים בדיוק כמו שהיינו שואפים.

אם כך, ניתן לומר שבחירת משרדים מפוארים להשכרה בתל אביב היא אמנם לא האופציה הזולה ביותר מבין ההיצע, אך היא מבוקשת יותר, היא משתלמת לטווח הארוך והיא נוחה הרבה יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתכם!

צוות נת"מ שירותי נדל"ן

רשומות פופולריות

Translate