יום רביעי, 24 באפריל 2013

משרדים יוקרתיים בבורסה ובתל אביב


משרדים להשכרה בבורסה
אין כל ספק כי תל אביב וגוש דן הפכו בעשר או חמש עשרה השנים האחרונות ללב זירת העסקים הישראלית, מקום בו ממוקמים כל בעלי העסקים הגדולים ביותר, הבורסות למיניהן ולא מעט חברות מהמובילות בשוק. אפילו מי שעסקיו ממוקמים באזורי תעשייה מחוץ לעיר נוהג להחזיק משרד בעיר שבו יוכל לקיים פגישות עסקים וישיבות.

הנהנים העיקריים מפריחתה הנדל"נית של תל אביב ושכנתה רמת גן, הם בעלי חברות ועסקים רבים מחפשים משרדים יוקרתיים להשכרה בבורסה  ובמגדלי תל אביב שכן בשל התחרות, המשרדים מושקעים יותר וגם תחרות המחירים כבר בשיאה ולכן מכאן כנראה שרק תרד, בעיקר בשל התפתחות מגדלי יוקרה של משרדים ומסחר בפריפריה של המרכז..

משרדים יוקרתיים עם נגישות תחבורתית


הבורסה נהנית ממיקום מעולה, בסמיכות לצירי תנועה מרכזיים כגון נתיבי איילון, כביש 4 וכביש 1. מרכז העסקים בבורסה נמצא במרחק הליכה מתחנת רכבת ארלוזרוב ולנוחות הנוסעים בו ישנו גשר המקל עד מאוד על הנסיעה ברכבת, שכן הוא מאפשר בהליכה קצרה להגיע לאזור העסקים, לעצלים יש גם תחבורה ציבורית שתחסוך את עשרות המטרים הבודדים באופן שוטף ולאוכל כל שעות היממה.

משרדים להשכרה בבורסה לרוב ממוקמים באזור שסביב רחוב אבא הלל, שבו קווי אוטובוס רבים וישנן גם תחנות מוניות רבות. לטובת בעלי הרכבים קיימים באזור חניונים רבים, חלקם חניונים מוסדרים של עיריית רמת גן, המציעים חנייה בתעריפים נוחים בכל שעות היום והלילה. זו היא נקודה חיובית מרכזית שיש לקחת בחשבון כשמחפשים משרדים להשכרה ברמת גן, שכן הן עובדים והן לקוחות זקוקים למקום חנייה מוסדר ונגיש בקלות.

משרדים להשכרה בתל אביב הם בעלי פריסה רחבה יותר, אך גם להם יש נגישות תחבורתית ברוב שעות היום. בנושא החניה, למרבית מבנייני העסקים והמשרדים בעיר יש חניות צמודות או בקומות תת קרקעיות אך לרוב מצוקת החניה מורגשת יותר.

משרדים יוקרתיים עם מיתוג אזורי


מלבד בורסת היהלומים שממוקמת באזור העסקים של הבורסה, חברות רבות ועסקים רבים בוחרים להתמקם שם. בין אם מדובר במשרד עורכי דין, רואי חשבון, כלכלנים וכו', משרדים להשכרה ברמת גן לרוב יהיו ממוקמים באחד מהמגדלים או הבניינים שבתחום אזור העסקים של רמת גן, המכונה, לא בכדי, הסיטי של ישראל.
הקרבה הפיזית וגם בנוף לגורדי השחקים בתל אביב יוצרת סביבת עסקים פוריה ועשירה יותר, נוף ורבני מסחרי ומרשים וכן כך גם עולה ערך המשרדים גם בבורסה וגם בתל אביב.

משרדים יוקרתיים עם חשיפה לקהל צרכני רב


לרווחת העובדים הרבים שפוקדים את אזור הבורסה, משופע האזור במסעדות, רשתות מזון מהיר, בתי קפה, קיוסקים וחנויות נוחות, כך שהפסקת הצהריים לעולם אינה משעממת. חברות רבות הממוקמות באזור הבורסה מגיעות להסדרים עם מסעדות האזור, כך שהעובדים נהנים מארוחת צהריים חמה ללא צורך לדאוג לכלכלתם בעצמם.

מלבד מסעדות ובתי אוכל קיימות במקום חנויות רבות עסקים קטנים שבזכותם האזור שוקק חיים. גם זה שיקול מרכזי כשמחפשים משרדים להשכרה, שכן משרד הממוקם באזור מסחרי בלבד פחות נוח עבור העובדים מאשר אזור המשלב בילוי ועסקים. גם למחפשים משרדים יוקרתיים להשכרה בתל אביב עולה הסוגיה הזו לדיון והיא בהכרח משפיעה בבחירת אזור ורחוב בו בוחרים להשכיר משרדים בעיר.

משרדים להשכרה בבורסה מול משרדים להשכרה בתל אביב


המון דמיון קיים בין שני אזורי המסחר, שכן, העיר תל אביב מציעה בתפוצה רחבה יותר את כל מה שיש במתחם הבורסה אך ישנן סיבות רבות לבחור דווקא לצאת מהעיר התוססת גם כאשר מדובר במרחק קצר. העיקר סביב הסיבות שכבר סקרנו: מחירי הנדל"ן המאמירים בתל אביב, החניה הבלתי אפשרית והצפיפות, ועוד. בעלי עסקים רבים מוצאים לנכון להעתיק את עצמם לאזור הבורסה, שם הם שומרים על נוחיותם אך בורחים מהחסרונות.

תגובה 1:

תודה על תגובתכם!

צוות נת"מ שירותי נדל"ן

רשומות פופולריות

Translate