יום רביעי, 17 באפריל 2013

משרדים להייטק במגדלים המפוארים בתל אביב


מעטות החברות היכולות היום להחזיק משרדים מפוארים בתל אביב ולאפשר לעובדיה את הפריבילגיות שמשרדי 'גוגל' וחברות נוספות הציבו ברף הגבוהה ביותר על מנת ליצור סביבת עבודה נוחה וטובה עבור העובדים ובכך לשפר את ביצועיהם.

ובכל זאת, קיימות מספיק חברות המתחרות על משרדים מפוארים להשכרה בתל אביב ויוצרות שוק דינאמי בניהן ובין בעלי הבניינים. בעקבות ההתפתחות של תחום זה, קמו יזמים רבים שמצאו לנכון לפתח את הענף ומתכננים הקמה של מגדלים יוקרתיים נוספים. חלקם בשלבי תכנון וחלקם בשלבי בניה שונים.

כאשר מדברים על משרדים מפוארים לחברות עתירות ידע בתל אביב וגם באזורים אחרים בארץ, ישנם דפוסים קבועים החוזרים על עצמם ומתאימים את חלל המשרד דווקא עבור חברות הייטק שונות וכן חברות ביוטק.

 משרדים מרווחים בתל אביב – קשה היום לחשוב על משרדים מרווחים בתל אביב כיוון שכל שטח מנוצל וממוקסם עד תומו. החשיבה של משרדי ההייטק היא לפתוח את החללים, לרווח אותם וליצור חללי אופן-ספייס, חללים פתוחים, המטיבים עם האווירה הכללית ותנאי העובדים.


 משרדים עם חדרי ישיבות מתקדמים – למצוא משרדים להשכרה בתל אביב שיש להם חדרי ישיבות זהו סטנדרט שכיח ומקובל, אך לבקש חדר ישיבות מרווח ומתקדם בו קיימות יכולות פרזנטציוניות מתקדמות ומקיפות, זו כבר דרישה שיש להיערך אליה מראש. מכיוון שלא כל חברה דורשת חדר ישיבות מפואר, נינוח ומתקדם, חברות הייטק עושות התאמות עבור הצרכים שלהן באופן אישי. קיום בניינים ייעודיים להייטק וביוטק כוללים חדרי ישיבות מפוארים באופן מובנה.


 משרדים בקומות עצמאיות בתל אביב – למעט חברות גדולות ועתירות תקציבים, שבבעלותן בניינים עצמאיים שלהן, יתר החברות מחפשות משרדים להשכרה בתל אביב בקומה עצמאית או חצאי קומות על מנת לאפשר לעצמן מצד אחד ריווח ומצד שני המנועות משכנות קרובה ואינטראקציה יומיומית עם חברות אחרות השוכנות בבניין. כמובן שלבחירה זו ישנם שיקולים מקצועיים רבים נוספים.


•  משרדים מעוצבים להשכרה בתל אביב – משרדים בתל אביב ובכלל מגיעים ברמות גימור שונות. חלקם מגיעים ברמת גימור מעטפת והדייר מתאים ומעצב לעצמו את המשרדים בהשתתפות או שלא, ובהתאם לתנאי השכירות של המשרדים. משרדים להייטק בתל אביב מאופיינים בעיצוב צעיר, מודולארי, דינאמי וחדשני. שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, חומרים חדשים ואפילו לא פעם ניתן למצוא משרדים חכמים ואקולוגיים.


 משרדים להשכרה לצד מעבדות וחדרים נקיים – חברות הייטק שונות, צריכות למצוא משרדים להשכרה הכוללים מעבדות ו/או חדרים נקיים. בעקבות הדרישה, בבניינים ייעודיים קיימת היום האופציה הזו מהווה יתרון משמעותי לחברות רבות. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתכם!

צוות נת"מ שירותי נדל"ן

רשומות פופולריות

Translate