יום שלישי, 1 ביולי 2014

משרדים להשכרה המיועדים לחברות הייטק

חברות הייטק/תוכנה המבקשות לשכור משרדים לעסק שלהן, מצוידות בדרך כלל ברשימת דרישות ספציפיות הנדרשות מאופייה המיוחד של החברה שלהם. בשל צמיחת הסטארט אפ בארץ, ישנם משרדים רבים המותאמים כבר לחברות הייטק. כמו כן בעלי משרדים רבים מוכנים לבנות משרדים מותאמים לפי דרישת החברה. במאמר זה נסקור כמה מהדרישות של מחפשי משרדים להשכרה המיועדים לחברות ההייטק.


מיקום אסטרטגי

חברות הייטק ידועות בשעות העבודה הארוכות שלהן. העובדים מבלים את רוב שעות היום במשרד. יום עבודה כזה יכול להתחיל בשבע בבוקר ולהסתיים בתשע בערב. המנהלים רוצים לדאוג לרווחת העובדים שלהם והדאגה מתחילה כבר בבחירת מיקום המשרד להשכרה. בחירת משרד במיקום מרכזי, בעל נגישות גבוהה לתחבורה ציבורית, לרכבת ומקום עם הסדרי חנייה נוחים לעובדים אשר מגיעים עם רכב פרטי יכולים להקל מאוד על עובדי החברה.


חלוקת חלל נכונה

חברות הייטק מאופיינות בסביבת עבודה ייחודית וצעירה. רוב העובדים יושבים בחללי אופן ספייס גדולים המחולקים לתאי ישיבה אישיים בעזרת מחיצות מודולריות. חלוקה מסוג זה הינה חלוקה אופטימאלית בשל האווירה הצעירה והמשוחררת השוררת בחברות הייטק. מלבד חלל העבודה המרכזי ישנם חדרי ישיבות וחדרי עבודה לבעלי התפקידים הגבוהים, חדרי הדרכה, מעבדות ומטבח מרווח. כמו כן, ישנן תשתיות ייעודיות המתאימות למשרדים לחברות הייטק: תשתיות מתקדמות של תקשורת וחדרי שרתים. דרישות ספציפיות אלו אינן מתאימות לכל משרד, ולכן משרדים להשכרה המיועדים לחברות ההייטק צריכים לענות על הדרישה הזאת מראש, במקום שכל חברה תיאלץ לערוך שיפוץ בטרם כניסתה לנכס.


סמיכות למרכזי קניות ומסעדות

נקודה נוספת שחשובה בבחירת משרדים להשכרה המיועדים לחברות ההייטק היא קירבה נוחה למסעדות ובתי קפה, רשתות פארם, סופרים, סניף דואר, קופ"ח ושאר נותני שירותים. בשל שעות העבודה הממושכות של העובדים בחברות הייטק, שאיפתו של כל מנהל היא להקל על עובדיו ככל הניתן. עובד אשר מבלה את כל יומו במשרד, ולא יכול לדאוג במקביל לענייניו האישיים, הוא עובד מתוסכל. אולם עובד שיכול בהפסקת הצהריים לקפוץ לסופר מרקט ולערוך מעט קניות או לשלוח חבילה בדואר, לפחות מרגיש שהספיק לעשות משהו מלבד עבודה. כמו כן, הסידור שהפך פופולרי בשנים האחרונות, בו עובדים אוכלים במסעדות באזור תמורת הסדרים עם חברתם, מקל הן על חברות ההייטק, שלא צריכות לדאוג לשרותי קייטרינג לעובדים.


משרדים להשכרה המיועדים לחברות ההייטק – אפיון סופי

כפי שנוכחנו, משרדים להשכרה המיועדים לחברות ההייטק צריכים לענות על לא מעט דרישות. ולכן לא כל משרד יתאים לכך. לרוב נמצא משרדים להשכרה במגדלים המיועדים לחברות ההייטק באזור גוש דן,  שכן הם נהנים מכל היתרונות שמנינו וכן מעלויות סבירות ביחס לתמורה הרבה שמתקבלת. פרט נוסף חשוב הוא מיתוג המשרד. התרבות הארגונית של החברה באה לידי ביטוי בעיצוב המשרד ואבזורו: צבעוניות, ריהוט צעיר, אלמנטים מיוחדים ועוד. לכן חשוב לזכור כשמחפשים משרדים להשכרה המיועדים לחברות ההייטק  כדאי לפנות למשרד נדל"ן שמתמחה בכך על מנת שיוכל לסייע בכל האספקטים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתכם!

צוות נת"מ שירותי נדל"ן

רשומות פופולריות

Translate