יום שלישי, 20 במאי 2014

משרדים להשכרה במרכז תל אביב

כאשר עולה הצורך בהשכרת משרד חדש עולות שאלות רבות לגבי העלויות. עלויות שכר הנכס, ארנונה, דמי ניהול, עלויות מעבר ועלויות נלוות שלעיתים דוחקות לפינה את נושא נראות המשרד והשלכותיו. משרד יוקרתי מהווה כרטיס ביקור אטרקטיבי בעל אמירה מרשימה ומשכנעת. מומלץ לשים דגש גם על נושא זה. במקרה של משרדים להשכרה בתל אביב – ישנו מגוון רחב של משרדים מעוצבים להשכרה.

היכן ממוקמים משרדים להשכרה בתל אביב?

ברמת החי"ל, בשדרות רוטשילד, במרכז העיר ובאזורים נוספים בעיר ישנם משרדים להשכרה המאופיינים בעיצובים שונים ומגוונים, חלקם מודרניים וחלקם בבניינים לשימור- מבנים מיוחדים אשר בשיפוץ שמרו על אופיים.

הייחודיות המאפיינת את מרכזי המשרדים באזורי מרכז תל אביב היא השילוב בין אזור עתיר ידע לבין מרכזי התרבות והפנאי המשולבים בהם. רחוב רוטשילד, לדוגמה, מהווה מרכז בילוי תרבותי בו מצויים גם מוזיאונים, בתי קפה ומסעדות בלב העיר. אלמנטים אלו מהווים מוקדי משיכה לתושבי העיר והסביבה.

אזור הבורסה מהווה אזור אטרקטיבי נוסף עבור משרדים להשכרה בתל אביב. למרות המרחק ממרכז העיר נחשב אזור זה לאזור מושך ומועדף עבור בתי עסק וחברות. הבורסה ממוקמת סמוך לנתיבי תנועה ראשיים, נתיבי איילון, ומציעה לקהל השוכרים משרדים ומבני קומות יוקרתיים ונוחים בעלות נמוכה יותר מאשר משרדים להשכרה במרכז תל אביב.

אומנם, לא רק העלות היא פרמטר להתייחסות במקרה של משרדים להשכרה במרכז תל אביב. בעלי משרדים להשכרה בתל אביב מציעים אפשרויות השכרה מרובות: ממשרדים פשוטים ואלמנטריים ועד מרחבי עסקים מפנקים ואקסקלוסיביים. הבחירה במשרד הנכון תלויה בהוצאה הכלכלית האפשרית ובצרכים של בית העסק. מעבר לתשלומים השוטפים של הארנונה והתשלום החודשי יש לקחת בחשבון את עלות ועד הבית, שירותי האחזקה, עלות הניקיון והתשלום עבור החנייה. כמו כן, יש לקחת בחשבון את עלות תשלומי הנסיעה של הצוות העובד למשרד כחלק מהשכלול הכללי של ההוצאות ואת נגישותם של העובדים למקום העבודה החדש.

כאשר מדובר על משרדים להשכרה תל אביב עולה ריח של יוקרתית באוויר ולא בכדי. במידה והעסק תלוי במפגשי לקוחות כחלק ממתן השירות, מומלץ לתת את הדעת לגבי עיצוב המשרד והבניין עצמו. הנוף האורבני משפיע על דעת הקהל ברמת התת-מודע. חזית הבניין משקפת אמירה. האם הלקוחות נכנסים דרך כניסה ראשית מכובדת או כניסה אחורית? בנוסף מסייע הגינון סביב הבניין לבניית תחושה נינוחה ומזמינה. משרדים רבים בנויים כך שבכניסתם קיים פאטיו רחב ונעים, בעל מפרט עשיר המשדר יוקרה. לובי מפואר מעביר אמירה אחרת לחלוטין מאשר גרם מדרגות קטן.


חשוב לשים לב למספר המעליות לשימוש קהל הלקוחות ולמיזוג איכותי גם במרחבים המשותפים ובחדרי ההמתנה של משרדים להשכרה תל אביב. כמו כן, האור הטבעי, כלומר מספר החלונות, חשוב לתחושה של צוות המשרד והלקוחות. במקרה זה נדגיש כי יש לברר לגבי שירות ניקיון החלונות במבנה. משרדים להשכרה במרכז תל אביב בעלי חלונות מלוכלכים, גם בבניין המאובזר והרחב ביותר, אינם מסבירים פנים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתכם!

צוות נת"מ שירותי נדל"ן

רשומות פופולריות

Translate